Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

1)      Jaki jest koszt wysyłki ?

 

Koszt wysyłki jest podany podczas składania zamówienia i wynosi odpowiednio:

- 0zł Odbiór osobisty,

- 0zł Paczkomat InPost,

- 12zł Poczta Polska,

- 20zł Kurier InPost.

Proszę jednak pamiętać, że w przypadku przedmiotów dostępnych tylko na zamówienie do kosztu przesyłki należy doliczyć koszt związany z transportem towaru do Polski. Cena ustalana jest indywidualnie i zależy od aktualnego kursu EUR/GBP. Po zamówieniu takiego towaru i tuż przed opłaceniem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem. Standardowy koszt dostawy to 25 EUR lub 20 GBP.

 

2)      Czy przy zakupie kilku produktów zapłacę więcej za przesyłkę ?

 

Nie. Niezależnie od wielkości zamówienia cena za dostawę pozostanie taka sama.

 

3)      Jaki jest termin otrzymania przesyłki ?

 

W przypadku gdy towar dostępny jest w naszym magazynie, zamówienie realizujemy w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty.

Do tego należy dodać czas dostawy. Kurier 1-2 dni robocze, Poczta 2-3 dni robocze.

Co prawda bezpośrednio nie odpowiadamy za Kurierów czy Pocztę Polską, jednak w przypadku znacznego wydłużenia się czasu dostawy prosimy o informację. Będziemy interweniowali w Państwa imieniu i dołożymy wszelkich starań, aby następnym razem przesyłka dotarła zgodnie z zadeklarowanym terminem.

W przypadku kiedy towar dostępny jest tylko na zamówienie do czasu dostawy należy doliczyć czas potrzebny na wyprodukowanie i sprowadzenie przedmiotu do Polski. Średni czas dostawy w takim przypadku wynosi od 2 do 5 tygodni.

 

4)      Czy mogę odebrać produkt osobiście ?

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się, dlatego też po wybraniu tej opcji prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 17-20.

 

5)      Czy mogę dokonać zwrotu bądź wymiany ?

 

Zwrot lub wymiana produktów jest możliwa i została szczegółowo opisana w regulaminie sklepu.

 

6)      Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

 

Do każdego zamówienia standardowo dołączany jest paragon.

Fakturę VAT wystawimy tylko na wyraźne życzenie Kupującego. W tym celu prosimy o przesłanie danych do faktury na adres: info@dignito.pl

 

7)      Skąd pochodzą sprzedawane w sklepie produkty i jakiej są jakości ?

 

Każdy towar został oznaczony adekwatnie do miejsca jego pochodzenia. Oznaczenie to różni się w zależności od tego gdzie i w jaki sposób produkt został wykonany np. Hand Made in Italy oznacza, iż produkt został zrobiony ręcznie we Włoszech z materiałów Włoskiego pochodzenia. Do produkcji użyte zostały materiały najwyższej jakości. Jesteśmy pewni, że po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki będą Państwo więcej niż zadowoleni z dokonanego zakupu.

Zaufane Opinie IdoSell
4.97 / 5.00 32 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-07
Od zamówienia do odbioru ledwie 24 godziny
2023-05-18
Obsługa klienta w Dignito to poziom mistrzowski. Moje zamówienie wymagało dodatkowych ustaleń i podejście sklepu jest bardzo indywidualne, co w dzisiejszym świecie jest raczej niespotykane. Polecam każdemu!
pixel