No Sales at ALL
Nie robimy Black Friday, Cyber Monday, wyprzedaży sezonowych, wietrzenia magazynów i tym podobnych „salt w tył z fikołkiem po wylądowaniu” ;)
Chcesz wiedzieć dlaczego?
Założymy się, że jak co roku jesteś bombardowany informacjami o nadchodzącym Black Friday, trwającym Black Week (a w skrajnych przypadkach Black Month) lub inną niebywałą okazją, którą dział marketingu nazwał w jakiś nowy sposób.
Cel tych działań jest jeden – firmy chcą wywołać fałszywe poczucie, że jest to okazja, która już się nie powtórzy. Chcą Cię nakłonić do kupienia rzeczy, której prawdopodobnie nie potrzebujesz.
Założymy się również, że w zeszłym roku obiecałeś sobie, iż już nigdy nie ulegniesz słowom wyprzedaż ubrania męskie, krawaty wyprzedaż, promocja na męskie dodatki itp. ale kac moralny trwał krótko i "here we go again", prawda ;)?
Dlaczego nie prowadzimy takich działań? W Dignito naszym priorytetem jest dostarczanie Tobie produktów najwyższej jakości, które będą utrzymane w adekwatnych do jakości produktu cenach przez cały rok.
Większość naszego asortymentu pojawia się również w krótkich limitowanych seriach po 4-12 sztuk per wzór i tyle. Kto pierwszy ten lepszy jak to mówią ;)
Sprawdź:
Co to wszystko oznacza w praktyce?
Uczciwość wobec naszych Klientów
U nas cena produktu nie jest sztucznie pompowana tylko po to, aby za chwilę stworzyć wrażenie "okazji" i zrobić oszałamiającą wyprzedaż -30/50/70%. Dodatkowo, w tym roku zdecydowaliśmy się opublikować to w pewnym sensie oświadczenie (chociaż angielskie określenie "bold statement" lepiej się tu sprawdzi), ponieważ jak co roku tylko do końca roku ceny nie ulegną zmianie.
Po nowym roku na bank wszystko pójdzie średnio o 10 do 15% w górę, dlatego jeśli coś Ci się podoba, to zdecydowanie najlepszy moment jest TERAZ :)
Nie uważamy, żeby uczciwym było sprzedawanie tego samego produktu jednej osobie w cenie 250 zł, a drugiej za 400 zł.
Poniżej znajdziesz kilka wybranych powodów, dla których w Dignito nie było i nie będzie wyprzedaży:
Jakość ponad ilość
Skupiamy się na utrzymaniu wysokiej jakości naszych produktów. Nie chcemy, aby nasze akcesoria były postrzegane jako tanie alternatywy. Nasza filozofia opiera się na wartości, trwałości i gwarancji satysfakcji nie tylko podczas samego zakupu ale również przez kolejne lata użytkowania.
To tak, jakby klienci Rolls Royce czekali aż będzie wyprzedaż rocznika. Ta firma tego nie robi i my, jako firma premium, również tego nie robimy.
Stabilność cen
W Dignito chcemy, abyś zawsze wiedział, czego się spodziewać. Nie chcemy natomiast, abyś czekał na wyprzedaże, zamiast cieszyć się naszymi produktami przez cały rok.
Niektóre marki modowe, mają tzw. pierwszą cenę detaliczną, czyli taką, po której firma chciałaby sprzedawać. Potem jest pierwsza, druga wyprzedaż i trzecia wyprzedaż, na której również zarabiają. Czyli ten, kto kupił po pierwszej cenie przed wyprzedażą może poczuć się nieswojo, gdy odkryje taką praktykę.
U nas nie ma sztucznego zawyżania ceny pierwotnej, żeby było z czego schodzić.
Lojalność klienta
Zależy nam na budowaniu z Tobą trwałej relacji. Nie chcemy, żeby Twoja decyzja o zakupie była podjęta tylko i wyłącznie przez pryzmat ceny (w tym wypadku obniżki cen). Naszym celem jest dostarczanie wartościowych produktów, które spełniają oczekiwania niezależnie od okoliczności.
Marka premium
Dignito, jako marka premium, nie chce i nie potrzebuje wyprzedaży. Nie jest dla nas problemem, że dany produkt nie znalazł jeszcze swojego nabywcy. Nie mamy potrzeby dawać dodatkowej zachęty do zakupu w postaci obniżki ceny.
Wychodzimy z założenia, że każdy produkt prędzej czy później znajdzie swojego amatora, który zakocha się w nim i zapłaci za niego pełną cenę, aby móc w pełni się nim cieszyć. A potem pomyśli Fajnie, że ten wzór poszetki i krawata ma tylko 8 mężczyzn na świecie.
Let the product speak for itself - wiemy, że każdy, kto u nas kupi, poczuje co to znaczy prawdziwa jakość premium już po otwarciu swojej paczki.
Zrównoważony rozwój
Skupiamy się na zrównoważonym rozwoju naszej marki. Zamiast krótkoterminowych zysków z wyprzedaży stawiamy na rozwój produktów i doskonalenie obsługi klienta oraz stałe poszerzanie oferty.
Poza tym, u nas nie ma maszynowej produkcji i zamawiania tirów z krawatami, poszetkami, szelkami i innymi produktami. Akcesoria Dignito to produkcja ręczna, bazująca na świetnej jakości materiałach, które służą naszym Klientom przez wiele, wiele lat.
Nie jesteśmy zwolennikami fast fashion, wręcz przeciwnie - slow fashion, kolekcje kapsułowe, świadome planowanie zakupów i unikanie nadmiernego konsumpcjonizmu to nasze podejście nie tylko do ubrań ale też do życia.
Długoterminowa strategia
Nasza strategia opiera się na budowaniu marki, która przetrwa próbę czasu. Stawiamy na klasyczne rzeczy, które nie podlegają chwilowej modzie. Jednocześnie są to przedmioty bardzo wysokiej jakości (wiemy, że brzmi to banalnie), ale jakość ma znaczenie w kontekście cyklu życia danej rzeczy. To z kolei bardzo mocno łączy się z odpowiedzialnym podejściem do biznesu oraz ekologii. Dignito zdecydowanie wpisuje się w filozofię "slow fashion".
Unikatowość
Kupując w Dignito masz po prostu pewność, że nasze produkty są niepowtarzalne. Wyjątkowość to dla nas także pełna cena.
Uważamy, że nasze akcesoria są idealnym pomysłem na unikatowy prezent. Brak obniżek to tylko jeden z argumentów “za”.
Osoba obdarowana może być pewna, że zakup prezentu nie był tylko konsekwencją czyszczenia czy wietrzenia magazynów.
Chcesz poznać różnicę między dawaniem jednej sztuki prezent a sztuką obdarowywania? Przeczytaj nasz poradnik: Prezentowy savoir-vivre

