FAQ

1)      Jaki jest koszt wysyłki ?


Koszt wysyłki jest podany podczas składania zamówienia i wynosi odpowiednio:

- 0zł Odbiór osobisty,

- 12zł Poczta Polska,

- 20zł Kurier DPD.

Proszę jednak pamiętać, że w przypadku przedmiotów dostępnych tylko na zamówienie do kosztu przesyłki należy doliczyć koszt związany z transportem towaru do Polski. Cena ustalana jest indywidualnie i zależy od aktualnego kursu EUR/GBP. Po zamówieniu takiego towaru i tuż przed opłaceniem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem. Standardowy koszt dostawy to 25 EUR lub 20 GBP.


2)      Czy przy zakupie kilku produktów zapłacę więcej za przesyłkę ?


Nie. Niezależnie od wielkości zamówienia cena za dostawę pozostanie taka sama.


3)      Jaki jest termin otrzymania przesyłki ?


W przypadku gdy towar dostępny jest w naszym magazynie, zamówienie realizujemy w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty.

Do tego należy dodać czas dostawy. Kurier 1-2 dni robocze, Poczta 2-3 dni robocze.

Co prawda bezpośrednio nie odpowiadamy za Kurierów czy Pocztę Polską, jednak w przypadku znacznego wydłużenia się czasu dostawy prosimy o informację. Będziemy interweniowali w Państwa imieniu i dołożymy wszelkich starań, aby następnym razem przesyłka dotarła zgodnie z zadeklarowanym terminem.

W przypadku kiedy towar dostępny jest tylko na zamówienie do czasu dostawy należy doliczyć czas potrzebny na wyprodukowanie i sprowadzenie przedmiotu do Polski. Średni czas dostawy w takim przypadku wynosi od 2 do 5 tygodni.


4)      Czy mogę odebrać produkt osobiście ?


Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się, dlatego też po wybraniu tej opcji prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17.


5)      Czy mogę dokonać zwrotu bądź wymiany ?


Zwrot lub wymiana produktów jest możliwa i została szczegółowo opisana w regulaminie sklepu.


6)      Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?


Do każdego zamówienia standardowo dołączany jest paragon.

Fakturę VAT wystawimy tylko na wyraźne życzenie Kupującego. W tym celu prosimy o przesłanie danych do faktury na adres: info@dignito.pl


7)      Skąd pochodzą sprzedawane w sklepie produkty i jakiej są jakości ?


Każdy towar został oznaczony adekwatnie do miejsca jego pochodzenia. Oznaczenie to różni się w zależności od tego gdzie i w jaki sposób produkt został wykonany np. Hand Made in Italy oznacza, iż produkt został zrobiony ręcznie we Włoszech z materiałów Włoskiego pochodzenia. Do produkcji użyte zostały materiały najwyższej jakości. Jesteśmy pewni, że po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki będą Państwo więcej niż zadowoleni z dokonanego zakupu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel